مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع هیجدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تعاريف مديريت ارتباط با مشتري

متخصصان و نظریه پردازان هرکدام تعاریف مختلفی از مدیریت ارتباط با مشتري ارائه می دهند که می توان آن ها را در چهار گروه کلی با عناوین استراتژي، فناوري، فرآیند و سیستم اطلاعاتی طبقه بندي نمود.

 

 

 

برخی از تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان از دیدگاه نظریه پردازان مختلف به شرح زیر است [عباسی و ترکمنی 1389]:

 

   1- بخشی از استراتژي یک سازمان جهت شناسایی و راضی نگهداشتن مشتریان و تبدیل آن ها به مشتري دائمی می باشد. همچنین در راستاي مدیریت ارتباطات مشتري با شرکت و به منظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، شرکت را یاري می نماید.

   2- مجموعه متدولوژي ها، فرآیندها، نرم افزارها و سیستم ها است که به موسسات و شرکت ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتري کمک می کند. 

   3- ایجاد و حفظ ارتباط شخصی با مشتریان سودآور سازمان از طریق استفاده مناسب از فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات. 

   4- یک فرآیند، متشکل از نظارت بر مشتري، مدیریت و ارزشیابی داده ها و نهایتا ایجاد مزیت واقعی از اطلاعات استخراج شده در تعامل با آنان است.

   5- استراتژي جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوري فرآیندها و تمام فعالیت هاي کسب و کار را حول مشتري یکپارچه می سازد. 

 

 

 

 

الزامات و اقدامات مورد نياز براي پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

 
قبل از آن که بتوان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را در شرکت یا سازمانی پیاده سازی کرد، لازم است قدم‏های زیر در شرکت یا سازمان برداشته شود [Tuzhilin 2012]:

    آشنایی با مفاهیم و نظریه‏های مشتری مداری و کشف اهمیت و جایگاه مشتری؛
    آشنایی با معیارهای کیفیت خدمات و ارتباط آن با مشتری ‏مداری؛
    شناسایی موانع و مشکلات موجود برای برقراری ارتباط با مشتریان؛
    مطرح نمودن راه‏حل‏هایی به منظور ارتقاء سطح مشتری‏ مداری؛
    شناسایی شرایط رقابتی و ارائه راه‏حل ها.

 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری راهبردي جامع و مشتمل بر فرآيند تحصيل، نگهداري و مشاركت با مشتريان منتخب براي ايجاد ارزش عالي هم براي شركت و هم براي مشتريان است.  مدیریت ارتباط با مشتری از طريق ايجاد، حفظ و تقويت رابطه با مشتريان اصلي، سعي در شناخت آن ها، نيازها و خواسته هاي ايشان دارد و از طريق پاسخ مناسب و به موقع به اين نيازها، رضايت مشتريان را هرچه بيشتر جلب كرده و كم كم موجب افزايش وفاداري و اعتماد آنان به سازمان مي شود و بدين ترتيب عملكرد بازاريابي بهبود مي يابد. رضايت و اعتماد دو شاخص اصلي عملكرد بازاريابي است و از طرف ديگر حفظ مشتريان و وفاداري آنان موجب كاهش هزينه هاي سازمان در جذب مشتريان جديد مي شود.

 

 

زيرا مشتريان وفادار، مشتريان جديدي را به سازمان وارد مي كنند و در نتيجه موجب افزايش فروش شده و سودآوري سازمان افزايش مي يابد [طاهرپور کلانتری و طیبی طلوع 1389]. مديريت موثر ارتباط با مشتري سبب افزایش درآمد، شناخت فرصت هاي جدید، کاهش فرصت هاي از دست رفته، کاهش فرار مشتریان، ایجاد وفاداري در مشتري، بهبود خدمات به مشتریان، بهبود جلوه سازمان، کاهش هزینه ها، ذخیره اطلاعات سازمان، کاهش دوباره کاري هاي بازاریابی مي گردد [عباسی و ترکمنی 1389].

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-2- تعاريف مديريت ارتباط با مشتري    8
2-3- الزامات و اقدامات مورد نياز براي پياده سازي CRM    9
2-4- ايجاد فروشگاه مجازي    12
2-5- اهميت داده كاوي و وب كاوي در مديريت ارتباط با مشتريان    14
2-6- كاربردهاي داده كاوي و وب كاوي در مديريت ارتباط با مشتريان    15
2-7- مراحل وب كاوي در آماده سازي و تحليل داده ها    16
2-8- تكنيك هاي وب كاوي موثر در حوزه تجارت الكترونيك    17
2-8-1- قوانين انجمني    18
2-8-2- دسته بندي    19
2-8-3- خوشه بندي     19
3-2- مدل معرفي شده توسط ديان و داگلاس    22
3-2-1- تعريف تبعيض قيمت گذاري    23
3-2-2- معناي هزينه تغيير    24
3-3- روش معرفي شده توسط لي و فنگ    24
3-3-1- شخصي سازي سرويس    25
3-3-2- بهبود طراحي سايت    25
3-3-3- ارزيابي اثربخشي تبليغات    26
3-3-4- ياري رساندن به انتخاب نوع محصولات    26
3-4- شخصي سازي وب    27
3-5- سيستم هوشمند مديريت ارتباط با مشتري    28
3-6- روش Visual Web Log Miner    28
3-7- تحليل جريان هاي كليك    29
3-7-1- تحليل ترافيك    30
3-7-2- تحليل تجارت الكترونيك    30
3-8- روش هاي مشاهده اطلاعات كاربران    32
3-9- هوش تجاري    34
3-10- مديريت ارتباط با مشتريان الكترونيكي    36
3-11- مدل رفتاري مشتريان    39
3-12- وب سايت هاي انطباقي    41

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

مبانی نظری بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK

مبانی نظری بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها وضعیت…

معرفی شهرستان فسا

معرفی شهرستان فسا دانلود پایان نامه رشته گردشگری و توریسم دانلود پایان نامه گردشگری و توریسم معرفی شهرستان فسا جغرافیای توریست صنعت گردشگری دانلود پایان نامه معرفی شهرستان فسا دانلود پروژه معرفی شهرستان فسا رفتن به سایت اصلی دانلود پایان…

پرسشنامه تعارض نوجوانان با والدین با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه تعارض نوجوانان با والدین با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تعارض با والدین پرسشنامه تعارض با والدین CP دانلود پرسشنامه تعارض با والدین پرسشنامه تعارض نوجوان با والدین پرسشنامه تعارض با پدر و مادر پرسشنامه‌ی…

گزارش کارآموزی رشته برق با عنوان آشنایی با اجزا سیستمهای مخابراتی و تست گیرنده

گزارش کارآموزی رشته برق با عنوان آشنایی با اجزا سیستمهای مخابراتی و تست گیرنده سیستم ارتینگ انواع آنتنهای مخابراتی سیستم‌های ارتباطات ماهواره ای سیستمهای مخابراتی و تست گیرنده دانلود گزارش کارآموزی رشته برق با عنوان آشنایی با اجزا سیستمهای مخابراتی…

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری زناشویی 44 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری زناشویی 44 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازگاری زناشویی مبانی نظری سازگاری زناشویی پیشینه تحقیق سازگاری زناشویی پیشینه داخلی سازگاری زناشویی پیشینه خارجی سازگاری زناشویی پیشینه پژوهش سازگاری زناشویی پیشینه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی 45 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت فرهنگی مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی پیشینه نظری…

مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری CRM eCRM ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مدیریت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه انسانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه انسانی مبانی نظری توسعه انسانی دانلود مبانی نظری توسعه انسانی پیشینه تحقیق توسعه انسانی ادبیات نظری توسعه انسانی فصل دوم پایان نامه توسعه انسانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه انسانی ادبیات و مبانی…

پروپوزال اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

پروپوزال اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن کارکردهای رسانه اثربخشی در رسانه اثربخشی برنامه های فرهنگی مدل های اثربخشی سازمانی الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان رابطه بین اثربخشی…

فصل دوم پایان نامه سلامت روانی کارمندان ارتش

فصل دوم پایان نامه سلامت روانی کارمندان ارتش کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سلامت روانی کارمندان فصل دوم پایان نامه سلامت روانی کارکنان فصل دوم پایان نامه سلامت روانی کارکنان ارتش فصل دوم پایان نامه های سلامت روان…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش معنوی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش معنوی مبانی نظری هوش معنوی دانلود مبانی نظری هوش معنوی پیشینه تحقیق هوش معنوی ادبیات نظری هوش معنوی فصل دوم پایان نامه هوش معنوی مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی ادبیات و مبانی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده مبانی نظری سازمان یادگیرنده پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده پیشینه پژوهش سازمان یادگیرنده پیشینه داخلی سازمان یادگیرنده پیشینه خارجی سازمان یادگیرنده مبانی نظری در مورد سازمان یادگیرنده پیشینه تحقیق در مورد سازمان یادگیرنده چارچوب نظری…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری توانمندسازی کارکنان

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری توانمندسازی کارکنان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه توانمندسازی کارکنان مبانی نظری توانمندسازی کارکنان پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان پیشینه داخلی توانمندسازی کارکنان پیشینه خارجی توانمندسازی کارکنان پیشینه پژوهش توانمندسازی کارکنان پیشینه نظری…

ماهیت بیمه و انواع بیمه در بیمه ایران

ماهیت بیمه و انواع بیمه در بیمه ایران بیمه انواع بیمه تاریخچه بیمه در ایران شركت سهامی بیمه ایران دانلود پایان نامه کارشناسی رشته بیمه ماهیت بیمه و انواع بیمه در بیمه ایران دانلود پایان نامه رشته بیمه دانلود پایان…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین چابک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین چابک کلمات کلیدی : تاریخچه زنجیره تامین چابک مبانی نظری زنجیره تامین چابک پیشینه تحقیق زنجیره تامین چابک مبانی نظری در مورد زنجیره تامین چابک پیشینه تحقیق در مورد زنجیره تامین چابک فصل…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خطای عامل انسانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خطای عامل انسانی مبانی نظری خطای عامل انسانی دانلود مبانی نظری خطای عامل انسانی پیشینه تحقیق خطای عامل انسانی ادبیات نظری خطای عامل انسانی فصل دوم پایان نامه خطای عامل انسانی مبانی نظری و پیشینه…

جرم انگاری، شیوه ها،اهداف، مراحل و آثار زیان ناشی از جرم پولشویی

جرم انگاری، شیوه ها،اهداف، مراحل و آثار زیان ناشی از جرم پولشویی کلمات کلیدی : جرم انگاری جرم پولشویی شیوه های جرم پولشویی اهداف جرم پولشویی مراحل جرم پولشویی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در حقوق ایران پایان نامه کامل…

سبک رهبری و بهسازی منابع انسانی در سازمانهای آموزشی

سبک رهبری و بهسازی منابع انسانی در سازمانهای آموزشی رهبری تحولی رهبری خدمتگزار بهسازی منابع انسانی سبک رهبری سبک رهبری مدیران دانلود تحقیق رشته مدیریت سبک رهبری در سازمانهای آموزشی بهسازی منابع انسانی در سازمانهای آموزشی سبک رهبری و بهسازی…

بررسی روشهای مدلسازی مستقیم و معکوس در مطالعه ساختارهای زمین شناسی

بررسی روشهای مدلسازی مستقیم و معکوس در مطالعه ساختارهای زمین شناسی تجهیزات لرزه نگاری ساختارهای زمین شناسی بررسی پوسته ایران شیوه‌های مدرن و معمول در مطالعه ساختار پوسته دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته زمین شناسی بررسی روشهای مدلسازی مستقیم و…

پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش

پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش پایان نامه erp عوامل کلیدی موفقیت erp پیاده سازی موفق erp در سازمان پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمانی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی…

پاورپوینت آشنایی با انواع نمای ساختمانی

پاورپوینت آشنایی با انواع نمای ساختمانی پاورپوینت آشنایی با انواع نمای ساختمانی نمای ساختمان انواع نمای ساختمان نمای سنگ نمای ترکیبی نمای چوب نمای کامپوزیت نمای آجری نمای اسپایدری نمای فریم لس نمای لامل نمای شیشه ای نمای خشک رفتن…

انگل شناسی مبحث مژکداران

انگل شناسی مبحث مژکداران انگل شناسی مبحث مژکداران مقاله انگل شناسی مبحث مژکداران تحقیق انگل شناسی مبحث مژکداران پژوهش انگل شناسی مبحث مژکداران پروژه انگل شناسی مبحث مژکداران رفتن به سایت اصلی شاخه :‌  تک یاخته زیرشاخه : مژکداران  معروفترین…

خصیصه های قاچاق انسان و بررسی مفاهیم مرتبط و مشابه به آن

خصیصه های قاچاق انسان و بررسی مفاهیم مرتبط و مشابه به آن قاچاق انسان در قانون مجازات اسلامی تحقیق در مورد قاچاق قاچاق انسان در حقوق بین الملل پایان نامه قاچاق انسان تعریف قاچاق انسان قاچاق انسان چیست مفاهیم مرتبط…

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی کلمات کلیدی : پرسشنامه قصد خرید مشتریان پرسشنامه قصد خرید مشتری دانلود پرسشنامه قصد خرید پرسشنامه استاندارد قصد خرید پرسشنامه قصد خرید کالاهای تقلبی پرسشنامه عوامل موثر بر قصد خرید محصولات…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات در سازمان 62 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات در سازمان 62 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشینه تحقیق در مورد فناوری اطلاعات مبانی نظری فناوری اطلاعات و ارتباطات مبانی نظری توسعه فناوری اطلاعات مبانی نظری فناوری اطلاعات…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *