چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد

مبانی نظری مدیریت عملکرد
دانلود مبانی نظری مدیریت عملکرد
پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد
ادبیات نظری مدیریت عملکرد
فصل دوم پایان نامه مدیریت عملکرد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد
ادبیات و مبانی نظری مدیریت عملکرد

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابداری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد

 

ماهیت مدیریت عملکرد:

در اصل مدیریت عملکرد فرآیند مشترکی بین مدیران ، افراد و گروه های حوزه مدیریت آنها می باشد. مدیریت عملکرد بیشتر بر اساس اصول مدیریتی است که توسط توافق تدوین می شوند تا بر اساس دستور، اگر چه این امر نیاز به هماهنگی انتظارات عملکرد از چنین توافق هایی را برطرف نمی سازد. مدیریت عملکرد بر مبنای توافق اهداف ، دانش ، مهارت، شایستگی ، بهبود عملکرد و طرح های توسعه انسانی و مستلزم باز بینی پیوسته و مداوم در قبال این اهداف ، نیازمندیها ، طرح ها ، توافق واجرای طرح های بهبود و توسعه بیشتر می باشد.(آرمسترانگ،1390،ص12)

 

 

 

 

2-2-8) حیطه مدیریت عملکرد:

مدیریت عملکرد به مدیریت یک سازمان مرتبط است و فرآیند طبیعی مدیریت است نه یک سیستم یا تکنیک. همچنین مدیریت عملکرد ، مدیریت در زمینه کسب و کار ، یعنی در محیط داخلی و خارجی آن می باشد. مدیریت عملکرد نه فقط مدیران را بلکه تمام افراد شاغل در کسب وکار را در بر می گیرد و این باور فرهنگی را که فقط مدیران در قبال عملکرد گروه های خود پاسخگو هستند، رد کرده وآن را با این باور که پاسخگویی امری مشترک بین مدیران واعضای گروه است جایگزین می نماید. بیان دیگر، مدیران باید افرادی که در امر مدیریت به آنها گزارش داده و خدمات ارائه می دهند را به عنوان مشتری نگاه کنند.(آرمسترانگ،1390،صص6-5)

 

 

2-2-9)سیر تحول و تطور ارزیابی عملكرد:

 سابقه ارزیابی عملكرد در شكل ابتدایی و اولیه آن به گذشته های بسیار دور باز می گردد در واقع از همان زمانی كه انسان زندگی گروهی را آغاز و پدیده تقسیم كار را در شكل بسیار ابتدایی بین اعضا مقدر داشت به نوعی موضوع ارزیابی را مد نظر قرار داده است. در این دوران ارزیابی عملكرد به صورت ابتدایی وجود داشته است، به گونه ای كه افراد موفق نسبت به دریافت پاداش و احتمالا ترفیع مقام نائل می شدند. این شیوه ارزیابی تماما بر اساس قضاوت های ذهنی و شخصی مسئول صورت می گرفته كه به صورت كلی و در غالب عباراتی همچون خوب و بد بیان می شد.

 

همگام با گذر زمان و پیچیده تر شدن وظایف و مشخص شدن هر چه بیشتر انتظارات و خواسته ها، ارزیابی عملكرد نیز در جهت تطابق و هماهنگی مسیر رشد و تكامل خود را پیمود.نظام ارزیابی به صورت گسترده چه در سطح فردی و چه در سطح سازمانی از سال 1800 میلادی در اسكاتلند توسط رابرت اون در صنعت نساجی مطرح شد. استفاده از چوب در رنگ های مختلف به منظور رد یا قبول كالاهای تولید شده در واقع ارزیابی از كیفیت و ستاده سازمان بوده است، رنگ سفید نماد عملكرد عالی، رنگ زرد نماد عملكرد خوب، رنگ آبی نماد عملكرد متوسط و رنگ سیاه نماد عملكرد بسیار بد در خصوص كارایی و عملكرد فرد و نهایتا سازمان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. فرایند ارزیابی عملكرد در سالهای اخیر نسبت به گذشته آن به مراتب راه تكامل و پیشرفت را پیموده است، در واقع همگام و همسو با توسعه و تكامل اندیشه های مدیریت در قالب مكاتب مدیریت، فرایند، ماهیت و كارآمدی آن نیز توسعه پیدا كرده است

 

به عنوان مثال می توان به ارزیابی كاركنان، ارزیابی مدیریت و تغییر و توسعه شاخص های ارزیابی در قالب ارائه اصول عام و مبانی مستدل برای ارزیابی سازمان ها تا مدیریت كیفیت فراگیر نیز اشاره نمود از این رو دامنه قلمرو استفاده از ارزیابی عملكرد به تمام ابعاد و جهات فعالیت های انسانی و سازمانی كشیده شده است و در حقیقت امروزه مباحث و موضوعاتی كه در جدیدترین عرصه های علمی مطرح می شوند به گونه مستقیم و یا غیر مستقیم به ارزیابی عملكرد مرتبط می شود. چرا كه هر یك از مفاهیم، فنون و شیوه های نوین علمی در راستای كاركرد هر چه بهتر سازمان ها جهت تحقق فلسفه وجودی و دستیابی به اهداف تدوین شده صورت می گیرد و از آنجا كه محور اصلی ارزیابی عملكرد بررسی میزان مطلوبیت این كاركردها می باشد، لذا تمام موضوعات و عناوین مدیریتی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به ارزیابی عملكرد مربوط می شود.(صمدی ، 1382، ص 111)

 

 

2-2-10) ضرورت واهمیت ارزیابی عملکرد:

بهبود مستمر عملکرد سازمانها ، نیروی عظیم هم افزایی ایجاد می کند که این نیروها می تواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه وایجاد فرصت های تعالی سازمانی شود. دولتها و سازمانها و موسسات تلاش جلو برنده ای را در این مورد اعمال می کنند.

 

 

 

لرد کلوین[1] فیزیکدان انگلیسی در مورد ضرورت اندازه گیری می گوید:”

هرگاه توانستیم آنچه درباره آن صحبت می کنیم اندازه گرفته و درقالب اعداد و ارقام بیان نماییم می توانیم ادعا کنیم درباره موضوع مورد بحث چیزهایی می دانیم . در غیر این صورت آگاهی و دانش ما ناقص بوده وهرگز به مرحله بلوغ نخواهد رسید.”

علم مدیریت نیز مبین مطالب مذکور است .هر چه را که نتوانیم اندازه گیری کنیم نمی توانیم کنترل کنیم وهرچه را که نتوانیم کنترل کنیم مدیریت آن امکان پذیر نخواهد بود.(رحیمی،1385،ص42)

[1]- Lord Kelvin

 

 

 

عملکرد مناسب و اثر بخش کارکنان یکی از کلیدهای موفقیت سازمان هاست، عملکرد خوب به معنی بهره وری، کیفیت، سود آوری و مشتری مداری است. به همین دلیل است که سازمان های موفق جهان، تلاش می کنند تا عوامل موثر بر عملکرد و رفتار کارکنان را شناسایی و مدیریت کنند و به این توفیق دست پیدا نمایند که با فراهم کردن این عوامل، بر عملکرد کارکنانشان ( هم از نظر میزان و هم از نظر کیفیت) بیفزایند

 

برخی از اندازه گیری های که اخیرا در بعضی کشورها و شرکت ها انجام شده نشان می دهد که هنوز ظرفیت بلااستفاده زیادی در منابع انسانی سازمان ها وجود دارد که می توان آنها را از طریق مدیریت عملکرد فعال کرد و به کار گرفت، برای مثال بر اساس اطلاعات مطرح شده در سی و پنجمین کنفرانس جهانی مدیریت منابع انسانی ( لیسبون 2004 ) فقط 17 در صد از کارکنان انگلیسی با استفاده از همه توان و ظرفیت های خود کار می کنند و یا بر اساس اطلاعات ارائه شده از موسسه نگرش سنجی گالوپ سالانه بیش از 382 میلیارد دلار هزینه به اقتصاد آمریکا تحمیل می شود چرا که درصد قابل توجهی از کارکنان عملکردهای مطلوب ندارند و این عملکردها و رفتارهای نامطلوب و غیر رضایت بخش به کاهش بهره وری و کیفیت، از دست رفتن سهم بازار، دوباره کاری و اتلاف منابع و نارضایتی مشتریان و سایر ذینفعان می انجامد

 

علیرغم آنکه در سازمان های کشور ما، مطالعه علمی و قابل اتکائی در مورد عملکرد کارکنان انجام نشده است اما اطلاعات اجمالی در مورد روند بهره وری منابع انسانی حاکی از آن است که ظرفیتهای استفاده نشده زیادی در این حوزه وجود دارد که باید آنها را مدیریت کرد و به کار گرفت

تعریف مدیریت عملکرد

امروزه نقش منایع انسانی با تغییرات زیادی مواجه شده است. تمرکز استراتژی های این بخش به سمت استراتژی کلان سازمانی رفته و بعبارت دیگر استراتژی های منابع انسانی همسو با استراتژی های کلان شرکت شده است. لذا منابع انسانی تلاش می کند تا مدیریت عملکرد کارکنان را بهبود دهد. به آنها انگیزه می دهد تا در فرایند های برنامه ریزی و تصمیم گیری سازمان مشارکت داشته باشند.

 

همه فعالیت های اصلی منابع انسانی در راستای توسعه عملکرد مدیران و انگیزش کارکنان می باشد. می توان گفت که نقش منابع انسانی از ارزیابی به تسهیل کننده و توانمندساز و تبدیل به نقطه عطف سازمان در رقابت با دیگر سازمان ها شده است. فعالیت هایی مانند هدف گذاری، ارزیابی پیوسته پیشرفت کارکنان، دریافت بازخوردها، پیاده سازی برنامه های توسعه کارکنان و طراحی سیستم پاداش دهی از جمله وظایف مدیران عملکرد هستند.

 

فرایند مدیریت عملکرد کارکنان با ورود یک کارمند به سازمان شروع و با ترک سازمان پایان می یابد. مدیریت عملکرد یک سیستم نظام مند می باشد که عملکرد کلی سازمان با بهبود عملکرد افراد در یک چارچوب تیمی بهبود می یابد. همچنین ابزاری برای رسیدن به تعالی سازمانی، ایجاد ارتباطات موثر، تعریف نقش ها در چارچوب شایستگی مورد نیاز و تدوین معیارهای دست یافتنی می باشد.براساس تحقیقات آرمسترانگ و بارون (Armstrong and Baron, 1998)، مدیریت عملکرد یک رویکرد استراتژیک و یکپارچه است که برای دستیابی به نتایج موفقیت آمیز در سازمان، عملکرد را بهبود و قابلیت های تیمی و فردی را توسعه می دهد.

 

 

 

فرایند مدیریت عملکرد

اصطلاح مدیریت عملکرد کارکنان در ابتدای ۱۹۸۰، زمانی که برنامه های مدیریت کیفیت جامع برای دستیابی به استانداردها عالی و عملکرد کیفیت به اوج خود رسید، محبوب شد. ابزارایی مانند طراحی شغل، توسعه رهبری، آموزش و سیستم های پاداش دهی در چارچوب جامع جدید در کنار فرایند ارزیابی عملکرد سنتی توسعه یافت. مدیریت عملکرد یک فرایندی پیوسته است که بین سرپرستان و کارکنان در کل سال در جریان است. یک سیستم مدیریت عملکرد شامل بخش های زیر می شود:

 

تشریح صریح شغل و برنامه های عملکرد کارکنان.

گزینش افراد مناسب با بکارگیری یک فرایند گزینش مناسب.

شناسایی نیازها و استانداردهای عملکرد، اندازه گیری نتایح و بهره وری کلی.

مدیریت پیوسته ارزیابی عملکرد و دریافت بازخوردها در طول دوره.

شناسایی نیازهای آموزشی و توسعه ای با اندازه گیری نتایج بدست آمده.

اجرا برنامه های توسعه کارکنان.

برگزاری نشست های فصلی برای توسعه عملکرد و ارزیابی عملکرد کارکنان براساس برنامه های عملکرد.

طراحی سیستم های پاداش و جبران خدمت موثر برای شناسایی کارکنان برتر.

پشتیبانی از توسعه مسیر شغلی کارکنان.

درک علت ترک کارکنان و در نتیجه مدیریت خروج از سازمان.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد  13

چارچوب نظری مدیریت عملکرد

عملکرد

2-2-1)مقدمه52

2-2-2)ارزیابی عملکرد52

2-2-3)تشریح مفهوم عملکرد سازمانی56

2-2-4)مدیریت عملکرد57

2-2-5)یکپارچگی  مدیریت عملکرد57

2-2-6)هدف ازمدیریت عملکرد58

2-2-7)ماهیت مدیریت عملکرد58

2-2-8)حیطه مدیریت عملکرد58

2-2-9)سیرتحول و تطور ارزیابی عملکرد59

2-2-10)ضرورت واهمیت ارزیابی عملکرد59

2-2-11) دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد60

2-2-12)دیدگاه های بررسی عملکرد62

2-2-13)مولفه های مدیریت عملکرد63

2-2-14)مراحل طراحی نظام ارزیابی عملکرد64

2-2-15)دلایل نیاز سازمان ها به انجام ارزیابی عملکرد68

2-2-16)معیارهایی برای سنجش عملکرد68

2-2-17)انواع ارزیابی69

2-2-18)عوامل موثر در تعیین نوع سیستم ارزیابی71

2-2-19)فنون و روش های ارز یابی72

2-2-20)فرایند ارزیابی عملکرد79

2-2-21)زمانبندی ارزیابی عملکرد82

2-2-22)رده های ارزیابی مختلف یک سازمان82

2-2-23)ویژگی های سیستم ارزیابی عملکرد مناسب83

2-2-24)مشکلات مربوط به اندازه گیری عملکرد85

2-2-25)ده اشتباه مدیران هنگام ارزیابی عملکرد85

2-2-26)هفت اشتباهی که کارکنان هنگام ارزیابی عملکرد به با آن دچار می شوند86

2-2-27)فرایند بهبود عملکرد87

2-2-28)ارزیابی کارآمد87

2-2-29)کاربرد های ارزیابی عملکرد88

2-2-30)معرفی نرم افزارها89

 پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد

2-2-1- تحقیقات داخلی

2-4- جمع بندی

منابع و مأخذ

6-1- منابع فارسی

6-2- منابع انگلیسی

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

 

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش سیستم معاملات بر خط بورس اوراق بهادر تهران

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش سیستم معاملات بر خط بورس اوراق بهادر تهران پرسشنامه سیستم معاملات بر خط بورس پرسشنامه آنلاین تریدینگ پرسشنامه پذیرش خدمات الكترونیكی پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش سیستم معاملات بر خط بورس پرسشنامه عوامل موثر بر…

تقویت كنندهای تفاضلی

تقویت كنندهای تفاضلی ترانزیستور تقویت كننده تقویت كننده تفاضلی دانلود مقالات رشته الکترونیک تقویت كنندهای تفاضلی دانلود مقالات الکترونیک یستم همکاری در فروش فایل رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک تقویت كنندهای تفاضلی   مقدمه در این مقاله…

عملکرد و سبکهای ساختارهای روانی

عملکرد و سبکهای ساختارهای روانی مکانیسم های دفاعی سبکهای مکانیسم های دفاعیروانی عملکرد و سبکهای ساختارهای روانی دانلود پایان نامه روانکاوی دانلود پایان نامه مکانیسم های روانی دانلود پایان نامه روانشناسی عمومی دانلود پایان نامه رشته روانشناسی عمومی رفتن به…

پرسشنامه مقایسه تطبیقی الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین

پرسشنامه مقایسه تطبیقی الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین کلمات کلیدی : پرسشنامه زنجیره تامین ناب پرسشنامه زنجیره تامین چابک پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین ناب پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین چابک پرسشنامه الگوهای ناب و چابک در زنجیره…

پرسشنامه بررسی عوامل کلیدی موثر بر نیات رفتاری مشتری

پرسشنامه بررسی عوامل کلیدی موثر بر نیات رفتاری مشتری پرسشنامه نیات رفتاری مشتری پرسشنامه عوامل موثر بر نیات رفتاری مشتری پرسشنامه عوامل کلیدی موثر بر نیات رفتاری مشتری پرسشنامه نیت رفتاری مشتری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی…

سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی

سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی کلمات کلیدی : سنجش کیفیت زندگی پایان نامه کیفیت زندگی عینی پایان نامه کیفیت زندگی ذهنی پایان نامه کیفیت زندگی شهری پایان نامه ارتقاء کیفیت زندگی سنجش کیفیت زندگی…

عوامل تشدید کننده اعتیاد و بررسی عوامل مختلف در پیشگیری از اعتیاد با تاکید بر مذهب

عوامل تشدید کننده اعتیاد و بررسی عوامل مختلف در پیشگیری از اعتیاد با تاکید بر مذهب کلمات کلیدی : پایان نامه علل گرایش به اعتیاد علل گرایش جوانان و نوجوانان به اعتیاد علل و عوامل گرایش به اعتیاد عوامل تشدید…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ایجاد امنیت در ابر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ایجاد امنیت در ابر مبانی نظری ایجاد امنیت در ابر دانلود مبانی نظری ایجاد امنیت در ابر پیشینه تحقیق ایجاد امنیت در ابر ادبیات نظری ایجاد امنیت در ابر فصل دوم پایان نامه ایجاد امنیت…

تثبیت خاک رس با آهک، سیمان و CBR PLUS و مقایسه آنها با هم

تثبیت خاک رس با آهک، سیمان و CBR PLUS و مقایسه آنها با هم خاکهای مسئله دار تثبیت کننده خاک رس تثبیت کننده های خاک تثبیت خاک رس با آهک، سیمان و CBR PLUS و مقایسه آنها با هم مقایسه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برون سپاری فعالیت ها 82 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برون سپاری فعالیت ها 82 صفحه کلمات کلیدی : تاریخچه برون سپاری تاریخچه برون سپاری در ایران مبانی نظری برون سپاری فعالیت ها پیشینه تحقیق برون سپاری فعالیت ها پیشینه پژوهش برون سپاری فعالیت ها…

پایان نامه كارشناسی ارشد رشته ریاضی كاربردی با عنوان كارایی ارزشی در تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)

پایان نامه كارشناسی ارشد رشته ریاضی كاربردی با عنوان كارایی ارزشی در تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) كارایی ارزشی تصمیم گیرنده(DM) تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) اندازه گیری كارایی واحدهای تصمیم گیرنده دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته ریاضی كاربردی كارایی ارزشی…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات در سازمان

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات در سازمان مبانی نظری فناوری اطلاعات در سازمان پیشینه فناوری اطلاعات در سازمان مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات در سازمان پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات در سازمان ادبیات نظری تحقیق فناوری اطلاعات…

بررسی انواع سنسورها و آشنایی با ساختار درونی آنها

بررسی انواع سنسورها و آشنایی با ساختار درونی آنها سنسورهای اثر هال دانلود پایان نامه سنسور سنسورهای دما سنسورهای فشار مکانیزم کار سنسورها دانلود پایان نامه حسگر بررسی انواع سنسورها و آشنایی با ساختار درونی آنها دانلود پروژه سنسور دانلود…

توربین بادی

توربین بادی تاریخچه توربین بادی توربین ژنراتور بادی انرژی مکانیکی توربین های بادی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید تحقیق و مقاله برق رفتن به سایت اصلی توربین…

پروپوزال بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث

پروپوزال بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان از نگاه قرآن خشونت علیه زنان از نگاه احادیث دانلود پروپوزال خشونت علیه زنان بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث نمونه…

نکاح و اقسام آن و شرط ضمن عقد نکاح

نکاح و اقسام آن و شرط ضمن عقد نکاح کلمات کلیدی : عقد نکاح در فقه تحقیق در مورد عقد نکاح وضعیت حقوقی عقد نکاح عقد نکاح و شرایط آن شروط ضمن عقد نکاح چیست منظور از عقد نکاح چیست…

پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری دستگیر و سعیدی با موضوع سیستم های حسابداری مدیریت

پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری دستگیر و سعیدی با موضوع سیستم های حسابداری مدیریت پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری محسن دستگیر و علی سعیدی با موضوعسیستم های حسابداری مدیریت پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم…

بررسی تطبیقی خسارت ناشی از نقض قرارداد و شیوه جبران آن

بررسی تطبیقی خسارت ناشی از نقض قرارداد و شیوه جبران آن شیوه جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق بین الملل جبران خسارت در حقوق مدنی روشهای جبران خسارت در بیع بین الملل…

ایدئولوژی چیست نوشته ژان بشلر توصیه شده برای مبحث لیبرالیسم

ایدئولوژی چیست نوشته ژان بشلر توصیه شده برای مبحث لیبرالیسم ایدئولوژی ژان بشلر مبحث لیبرالیسم رفتن به سایت اصلی ایدئولوژی چیست نوشته ژان بشلر توصیه شده برای مبحث لیبرالیسم نقدی بر ایدئولوژی های غربی به تعداد 184 صفحه pdf بصورت…

روش مناسب برای پیش بینی قیمت طلا توسط تکنیکهای داده کاوی

روش مناسب برای پیش بینی قیمت طلا توسط تکنیکهای داده کاوی عوامل موثر بر قیمت طلا عوامل موثر بر قیمت طلا در ایران پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی ارائه مدل پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی استفاده…

معرفی باغ ارم و بررسی ساختار کالبدی آن

معرفی باغ ارم و بررسی ساختار کالبدی آن باغ ژاپنی باغ صخره ای نظام آبیاری باغ معماری باغ ایرانی گونه شناسی باغ ارم ساختار کالبدی باغ ارم معرفی باغ ارم و ساختار کالبدی آن ساختار کالبدی باغ ارم دانلود مقالات…

پروپوزال ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

پروپوزال ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در شرکتها پروپوزال ارزش ویژه برند در شرکتها تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند پروپوزال تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش…

نظریه های هیجان خواهی و بررسی ویژگی های افراد هیجان خواه

نظریه های هیجان خواهی و بررسی ویژگی های افراد هیجان خواه تاریخچه هیجان خواهی مولفه های هیجان خواهی نظریه های هیجان خواهی ویژگی های افراد هیجان خواه پایان نامه هیجان خواهی دانلود پایان نامه هیجان خواهی پایان نامه درباره هیجان…

مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل با عنوان بررسی نظر مشورتی دیوان بین المللی دادگستری دربارة سلاح های هسته ای سال 1996

مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل با عنوان بررسی نظر مشورتی دیوان بین المللی دادگستری دربارة سلاح های هسته ای سال 1996 حقوق بین الملل سازمان ملل متحد سلاح های هسته ای دیوان بین المللی دادگستری دانلود مقاله کارشناسی…

پاورپوینت اهداف حسابرسی (فصل ششم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه)

پاورپوینت اهداف حسابرسی (فصل ششم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه) پاورپوینت اهداف حسابرسی (فصل ششم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه) پاورپوینت فصل ششم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه با عنوان اهداف حسابرسی پاورپوینت اهداف حسابرسی پاورپوینت فصل…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *