دوچرخه‌سواری یک ورزش هوازی بسیار عالی است، چون به شما اجازه می‌دهد گروه بزرگی از عضلات بدنتان را به طور مداوم به کار گیرید و ضربان قلبتان را در حد بالایی حفظ کنید. برای رسیدن به اهداف ورزشی‌تان و موثر بودن برنامه تمرین دوچرخه‌سواری، رعایت سه نکته اساسی از سوی انجمن قلب آمریکا توصیه شده است و این نکات علاوه بر دوچرخه‌سواری، در سایر ورزش‌ها نیز قابل تطبیق است:

دوچرخه‌سواری,موزیک ایروبیک,آموزش ورزش رزمی

ادامه مطلب...


در بین تمام  ورزش ها،  دوچرخه  سواری  انواع  متنوع تری  دارد.  در حقیقت، اگرچه  دوچرخه  سواری  روی  پیست  یا در جاده  مشابه هم  هستند، اما  وقتی  که مسابقه ای  به صورت  شهر به شهر،  یک مسابقه ی شش روزه،  یک مسابقه ادامه دار،  یک مسابقه ی سرعت انجام می شود،  در آن صورت هیچ شباهتی با هم ندارند . . 

ادامه مطلب...

آیا شما از آن دسته از افراد هستید که فکر می‌کنید هر ورزشی که علاقه‌دارید، می‌توانید انجام دهید؟ اما درست که فکر کنید متوجه می‌شوید این امر امکان‌پذیر نیست، مگر اینکه یک مولتی میلیونر باشید که صدها هزار دلار را برای انجام این ۵ گرانترین ورزش‌های دنیا صرف کنید:
 

ادامه مطلب...

فیبرها به روند لاغری شما سرعت بیشتری می دهند به شرط این که بدانید چگونه و به چه نحوی آن ها را مصرف کنید.

قدرت لاغرکنندگی فیبرها بر کسی پوشیده نیست. ما در این مقاله اسرار لاغری آن ها را برملا می کنیم و اطلاعاتی به شما می دهیم که زودتر به هدفتان برسید. با ما همراه باشید.

 

چرا دوچرخه سواری کوهستان:
اگر یک کوهنورد یا  حتی دوست دار طبیعت هستید دوچرخه کوهستان رو به دو دلیل به شما توصیه می کنم. اول در دوچرخه سواری کوهستان همچنان از محیط کوهستان ، جنگل ، کویر و دشت لذت می برید با این تفاوت که بسیاری از مسیرها یا مسیر کوهنوردی نیست و یا اجرای یک برنامه پیاده روی مشابه ...


 

ادامه مطلب...

نقش سبزیجات در شادابی و رنگ پوست

 

ادامه مطلب...


سپری نمودن یک فصل ورزشی بدون آسیب دیدگی نیازمند انجام یک برنامه ی آماده سازی مناسب است. انجام حرکات کششی مناسب قبل از شروع به ورزش کردن نقش مهمی را در جلوگیری از آسیب دیدگی ایفا می کند. در این مجال به معرفی چندید حرکت کششی مناسب برای جوانان ورزشکار می پردازیم. این حرکات بر اساس توصیه ی آکادمی جراحان اورتوپدی آمریکا می باشد.

ادامه مطلب...

   Design   By  Payam Computer